14 January, 2014

Tirsdagsprogrammet

 
Posted by Picasa
Nå, men sådan ser perspektivet ud for tiden.

Mens jeg spekulerer lidt på bagside-etiketter, momsforhøjelse, nytårshilsen, næste vin clair-smagning, og hvordan jeg får organiseret nogle møder på en vinmesse senere på foråret.

Jeg magtede jo ikke at følge planen sidste år. Jeg blev ikke færdig med de rækker, jeg ville. Nu skal den afgørende indsats stå. Alt det andet er nødvendigt for firmaet, men det grundlæggende er altid, at få noget fra hånden i vinen, når det ikke regner. Så jeg har tænkt mig at følge samme model i dag.

Når jeg først er færdig, har jeg forhåbentlig fundet ud af mine forskellige opgaver, tabt jule- og nytårskalorierne samt beskåret mine Chardonnay'er. Hele tre ting, hr Ambassadør, så det er bare med at trodse tågestemningen og klø på.

No comments: